Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~

Go down 
2 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AuthorMessage
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 5:31 am

Me: *Notices all the women flocking around him* "Oh my.. umm, hello! Y-Yeah, I'm alright.."  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 3406253032 
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 5:40 am

Lau: "Good, good!" *Starts to walk off with all the women.*
Me: *Comes upstairs.* "Whaaat haappeened to my neee-saaaaan?~~" *Sees Taylor standing there.* "There you are!" BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 2769900740 *Rushes over to her.*
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 5:44 am

Me: "Nothing.. I told you I was going to check my room! Do you even listen to me?"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 117452865 
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 5:48 am

Me: "Oh yeah................... I'M SO SORRY!!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 2570335705 "I forgot!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 3346685802 "I couldn't stay in the kitchen anymore because that girl was munching on leek really loud, then when I went out I saw Snow exercising and Uryu watching." *Cringes at that thought.* "So I just started running like crazy and by the time I made it up all those stairs I was tired out and I forgot where you went so I asked 'what happened to my nee-san' and now I'm so sorry.."  Rilakkuma and Korila
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 6:08 am

Me: "Oh.. I see~" *Giggles* "How come you didn't do anything about Uryu?"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 2784680932
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 6:11 am

Me: "I don't know. I kinda just ran out of the room like a maniac."  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 3561955312 "Maybe I should go do something about that now... Buuuuuut I want to spend some quality time with my sweet nee-san!" BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 2809803468 "What does my sweet nee-san want to do? Unless you'd like me to pick something?"
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 6:20 am

Me: "You can pick this time~ I'll just have my chance next time!" *Chuckles maniacally* BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Sayplz
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 6:23 am

Me: "Hmmmm...." *Stands there pondering what they could do for a long moment.* "We could play a game. I-if you want!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 2636024946 
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 8:55 am

Me: "Nah.. I'm gonna go tell Snow to exercise in his own damn room!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 2814725834 *Walks down the hallway and heads downstairs* "Hey, Sno-" *Gets distracted by the stranger standing in the corner of the room with his arms crossed* "Uhh.. Who are you?" o_o
Grimmjow: "The name is Grimmjow!" *Walks over to her with a menacing smile on his face*
Me: "Uhh, I NEED FRESH AIR!" *Opens the door and runs outside, leaving it open behind her*
Grimmjow: "..." BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 2784680932 *Shrugs and walks off to find Ichigo* 
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 8:59 am

Ulquiorra: *Walking over to Taylor.* "Woman... What is this place?" *Stares at her with a blank expression; awaiting her reply.*
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:02 am

Me: *Screams and runs in the opposite direction, running into the garden* 'Why are there so many people bothering me today?!'  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 2570335705 
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:03 am

*You end up bumping into somebody.*
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:04 am

Me: "Whoa!" *Falls on top of them then begins to cry like a baby* "I-I'm s-s-s-sorry!!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 990639083 
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:05 am

Dong Zhuo: "WHO DO YOU THINK YOU ARE-- My sweet Taylor! You can ram into me all you like~"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 904191826 *Winks.*
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:07 am

Me: "OH MY GOD!!" *Jumps off of him* "That's disgusting, pervert!" *Starts kicking him in his ribs as hard as she can* "This is a horrible day, and you're just making it worse!!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 4091686296 
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:09 am

Dong Zhuo: "Agh! I like-- INGG! WHEN YOU GET-- UNF! FEISTY!!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 4091686296  *Starts to whimper.*
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:11 am

Me: "I didn't think you could get any more disgusting, yet here you are proving me wrong!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 757052787 *Stomps on his face really hard then begins to walk away* 'What else could go wrong today?'
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:13 am

Dong Zhuo: "TAYLOR!! I still... love you!" BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Facebleedplz
Guan Yu: *Standing outside, stroking his beard. Glances at Taylor.*  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 2784680932 "It's you..."
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:29 am

Me: *Looks over at Guan Yu and sees him stroking his beard* "Ohh.. hey there."  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 3561955312 
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:34 am

Guan Yu: "Greetings." *Stares at her awkwardly.*
Yachiru: *Running towards Taylor.* "Melllllloooonnnnsss~~~"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 3003220394 *Jumps up towards Taylor with her arms extended out.*
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:35 am

Me: *Catches Yachiru and spins her around* "Chiru-chaaaan~ It's so nice to see a friendly face!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 420844723 
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:39 am

Yachiru: *Nods and hugs her tightly.* "Nn!" BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 3223220791  "All I've seen today is stupid Pachinko Head!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 1620415662


Last edited by BEFORE I DECAY on Mon Jan 27, 2014 9:46 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:44 am

Me: "Pikachu?"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 3397169808  "you saw a pikachu?!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 1596292455 
Back to top Go down
BEFORE I DECAY
Admin
Admin
BEFORE I DECAY


Posts : 143
Join date : 2010-04-10
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:45 am

Yachiru: "Nooo! I saw Shiny!"  BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 420845801
Back to top Go down
Paranoia God
Admin
Admin
Paranoia God


Posts : 131
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Southern California

BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 EmptyMon Jan 27, 2014 9:47 am

Me: "Uhh.. is that a Squirtle or something?" *Stares at her with a confused expression*
Back to top Go down
Sponsored content





BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty
PostSubject: Re: BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~   BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~ - Page 4 Empty

Back to top Go down
 
BEFORE I DECAY & Paranoia God's Random RP Thread!~
Back to top 
Page 4 of 10Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
 Similar topics
-
» The Countdown Thread
» Convo Thread [V1]
» Rock Musical Bleach Discussion Thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Karakura Town (Free-Topic Section) :: Roleplay Area :: Fun Roleplays-
Jump to: